Кадровий склад педагогів ЗДО №15

на 01.01.2020

Стаж роботи, посада

Освіта

Категорія, звання

Стаж роботи

  1.  

Бойко О.О., вихователь

повна вища

спеціаліст

10

  1.  

Бондаренко  І.Є., вихователь

повна вища (дошк)

спеціаліст І категорії

12

  1.  

Вакула Н.В., вихователь

повна вища (дошк)

спеціаліст

3

  1.  

Видиш М.С., фізкерівник

повна вища

спеціаліст ІІ категорії

8

  1.  

Жучкова В.Г., вихователь-методист

повна вища (дошк)

спеціаліст І категорії, звання «старший вихователь»

25

  1.  

Ігіна Т.О. вихователь

повна вища (дошк)

спеціаліст вищої категорії

27

  1.  

Казбан Н.О., завідувач

повна вища (дошк)

спеціаліст вищої категорії

31

  1.  

Куць Є.М., вчитель-логопед

повна вища

спеціаліст ІІ категорії

5

  1.  

Левченко Н.А., вихователь

неповна вища (дошк)

спеціаліст

33

  1.  

Лубенська С.І., прак. психолог

повна вища

спеціаліст І категорії

25

  1.  

Матяш А.І., вихователь

повна вища

спеціаліст ІІ категорії

11

  1.  

Московченко М.О., вчитель-логопед

повна вища

не атестувалась

1

  1.  

Садовська А.О., вихователь

повна вища

не атестувалась

1

  1.  

Самохвалова В.І., вихователь

повна вища

не атестувалась

1

  1.  

Ткаченко А.С., вихователь

повна вища (дошк)

не атестувалась

6

  1.  

Чеберячко О.В., музкерівник

повна вища

спеціаліст І категорії

15

  1.  

Чміленко Т.В., вихователь

повна вища

спеціаліст

15

  1.  

Хіра В.М., вихователь

повна вища

спеціаліст вищої категорії

28

  1.  

Хомутова Я.С., вихователь

повна вища  (дошк)

спеціаліст І категорії

8

  1.  

Шевченко А.А., музкерівник

неповна вища

спеціаліст

28

 

   Освітні програми         

       Зміст освітнього процесу в  закладі  дошкільної освіти в 2019-2020 навчальному році визначається Програмою  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», автори – Білан О.І. та ін. (рекомендовано Лист МОН України  від 23.05.2017 р. № 1/11-4988)– в усіх вікових групах; Пргорамою розвитку дітей середнього та старшого дошкіоьного віку "Впевнений старт" (середня група "Зірочка", старша група "Теремок")

 

             Додаткові освітні програми:

    1. Програма Стахової Л.Л. та Кравцової І.В. «Корекційно-розвивальна робота з дітьми із загальним та фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення».

  2. Парціальна програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати», авт. – Лохвицька Л.В., (лист ІМЗО від 04.12.2018 №2.1/12-Г-1049).

       3. Парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина», за наук.ред. Рейпольської  О.Д., (лист ІМЗО від 25.03.2016 №2.1/12-Г-85)

Територія обслуговування

       За дошкільним навчальним закладом визначена й закріплена територія обслуговування, до складу якої входять адреси:

       Вулиці: І. Кавалерідзе, Григорія Ващенка, Бородіна, Нахімова, Дарвіна, Косівщинська, Степана Бандери, Андрія Шептицького, Лепехівська, Новолепехівська, Жуковського, Нижньолепехівська, Кутузова, Джамбула, Лєскова, Коцюбинського.

      Провулки: Лєскова, Гудимівський, Лазарцівський,  Самсонівський, Макаренка, Косівщинський, Електронний, Гетьманський, Коцюбинського, Іллінський, Радгоспний, Низовий, Майдановський, Новоселівський, Ковалевський. 

       Проїзд:  Молодої гвардії.

Фактична кількість здобувачів освіти

Проектна потужність   - 230 місць.

         Фактична кількість вихованців закладу  - 206 дітей.

         У закладі функціонує 10 вікових  груп, із них :

         2 групи для дітей раннього віку:

                           група №1 «Колосок» - 23 дитини;

                           група №2 «Малюк» - 22 дитини;

         2 групи для дітей молодшого дошкільного віку:

                           група №1 «Казка» - 22 дітей;

                           група №2 «Веселка» - 22 дітей;

         1 група для дітей середнього дошкільного віку:

                          група  «Дзвіночок» - 23 дітей;

          2 групи для дітей старшого дошкільного віку:

                           група №1 «Теремок» - 24 дітей;

                           група №2 «Росинка» - 24 дітей;

           2 групи компенсуючого типу для дітей з порушенням мовлення:

                            група № 1 «Зірочка» - 11 дітей;

                            група № 2 «Сонечко» - 12 дітей;

           1 різновікова група «Ромашка» - 23 дітей.

Мова освітнього процесу в закладі освіти- українська

Наявність вакантних посад 

Вакансії посад працівників на 01.06.2020

Заклад дошкільної освіти запрошує на вакантну посаду працівників: вихователя - 1 ставка

 

За додатковою інформацією звертатися до адміністрації закладу.

Матеріально-технічне забезпечення

Приміщення ДНЗ двоповерхове цегляне, збудоване за типовим проектом та  введене в експлуатацію   у 1983 році.

Загальна площа – 1 223,3 м2. Проектна потужність дитячого закладу розрахована на 230 місць. Територія та приміщення відповідають санітарним нормам і правилам утримання   та   облаштування ДНЗ. Приміщення на 100% використовується за  призначенням.  Стан  споруд  на території дошкільного закладу задовільний та відповідає санітарним нормам і правилам облаштування та утримання   установи.

Приміщення  закладу обладнане  системою централізованого опалення та водопостачання, які знаходяться в належному стані. Температура повітря приміщень дошкільного закладу відповідає  санітарним вимогам. Кожне приміщення має графік провітрювання. Контролюють повітряний  режим завідуюча, вихователь-методист, медична сестра. Приміщення закладу має  безпосереднє природне та штучне  освітлення. Контролює  освітлення приміщень завідуюча ДНЗ, медична сестра. Рівень  освітлення відповідає правилам і нормам.

Територія закладу займає 1,1830 га, огороджена по всьому периметру сіткою, всі секції якої пофарбовані, не мають пошкоджень.  Стан асфальтового покриття території – задовільний.  Всі групи на території дошкільного закладу мають ігрові майданчики із зеленими насадженнями та критими павільйонами. Територія закладу має естетичний вигляд, достатньо озеленена.  Ігрові, спортивні майданчики та обладнання підтримується у задовільному, безпечному стані. Територія щоденно прибирається двірником до приходу дітей. Сміття збирається та виноситься в контейнери. Пісок у пісочницях змінюється 1 раз на місяць, щоденно вранці зволожується та  перекопується. У спеку ділянка поливається, після поливу здійснюється прибирання. Газони косяться за потребою. Клумби постійно утримуються в належному стані. Взимку пісок з пісочниць прибирається; територія очищується від снігу; з дахів убираються  бурульки; приводяться в належний стан пішохідні доріжки (своєчасно посипаються піском, очищується крижане налипання); своєчасно прибираються зламані снігом гілки, клумби вкриваються снігом для збереження багатолітніх рослин.

На території ДНЗ знаходяться: 9 критих павільйонів; зелені насадження, які складають: декоративні дерева  - 96 шт., чагарник – 8 шт; екологічна стежина, яка забезпечує умови ознайомлення дошкільників із  способом вирощування та використання  ягідних, хвойних, лікарських  рослин і виховує  екологодоцільну поведінку у дітей.

Вони мають змогу трудитися на квіткових клумбах, які сформовані  відповідно  естетичних, педагогічних та санітарних вимог.

Осередком естетичного розвитку дитини в закладі є  музична зала з сучасною апаратурою, дитячими музичними інструментами, музично-дидактичними посібниками. Саме тут відбувається музично-естетичний розвиток наших вихованців, розвиваються музичні здібності, закладається любов до прекрасного світу музики.

Осередок здоров’я і гармонії руху – спортивна зала, наповнена фізкультурним обладнанням (як традиційним, так і нетрадиційним – виготовленим руками вихователів і батьків), спортивним інвентарем, різноманітним матеріалом для проведення фізкультурних заходів. 

Капітальний ремонт вхідних ганків та тамбурів (в кількості 2 шт.). Кожні два роки виконується капітальний ремонт групових приміщень, психологічного, логопедичного, медичного, методичного кабінетів, музичної та фізкультурної зали. Проведена робота по капітальному ремонту  методичного кабінету, коридорів та холів. Поточний ремонт приміщень  проводиться своєчасно та якісно.

Відповідно до припису пожежної безпеки у дошкільному закладі зроблено: вимірювання опору ізоляції та контурів заземленої електромережі та обладнання, перезарядку порошкових вогнегасників згідно норм; сходові клітки, коридори, проходи забезпечено евакуаційним освітленням.

Майно дошкільного закладу  знаходиться в належному стані,  відповідає інвентаризаційному обліку.

Основною метою роботи дошкільного закладу є стимулювання дітей до саморозвитку шляхом створення розвивального середовища, що відповідає їхнім психологічним потребам та має чітку логіку побудови.

Варто відмітити, що останні роки середовище дошкільного закладу збагачується за рахунок не лише кількісного накопичення, а й через покращення якісних параметрів: естетичності, гігієнічності, комфортності, функціональної надійності та безпеки, відкритості до змін та динамічності, відповідності віковим та статевим особливостям дітей, проблемної насиченості тощо.

Розвивальне середовище має добре продуману структуру та не містить зайвих предметів, що можуть обмежувати активність дітей. Усі матеріали розміщено так, щоб діти мали вільний доступ до всіх складових предметного середовища, могли самостійно діяти в ньому без допомоги дорослого, додержуючись норм і правил перебування в різних осередках та користування матеріалами, обладнанням.

Важливою складовою розвивального середовища є дидактичні матеріали та посібники. Оскільки таких матеріалів уже придбано багато, педагоги поділили розвивальне середовище на зони. Це дає змогу підтримувати порядок та відстежувати, яке заняття обирає кожна дитина. Тому характерною особливістю предметного середовища груп є «перетікання» міні-середовищ у ході діяльності дітей: з художньо-перетворювального в дослідно-експериментальне, з емоційно-рефлексивного в культурно-комунікативне, що створює умови для прояву ініціативи та активності дітей, забезпечує глибше розуміння ними явищ та подій, що відбуваються навколо.

Динамічність предметно-розвивального середовища значною мірою забезпечується за допомогою меблів. У ході освітнього процесу педагоги успішно використовують нетрадиційне компонування столів, що дає змогу проводити заняття у режимі «динамічних поз». 

Земельна ділянка закладу

 

        Земельна ділянка ДНЗ - 1060 га. Знаходиться у належному стані та відповідає санітарним нормам і правилам утримання   та   облаштування ДНЗ. 

Результати моніторингу якості освіти.

Результати моніторингу можна переглянути у рубриці

"Якість освіти"

         Умови доступності закладу освіти для осіб з особливими освітніми потребами

        Проблема навчання дітей з особливими потребами набуває широкої актуальності сьогодні. Освітній інклюзивний простір стає доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.

       Право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу – це право всіх дітей. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства.

ЗАКОН УКРАЇНИ   «ПРО ОСВІТУ» від 05.09.2017 року №2145-VІІІ, який  набрав чинності  з 28.09.2017 року, зазначає:

   Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами

    1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.

    2. Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.

     3. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.

     4. Для навчання, професійної підготовки або перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.

    5. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.

    6. Навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тими, що спричинені порушенням розвитку та інвалідністю, у закладах дошкільної, позашкільної та середньої освіти здійснюються за рахунок коштів освітніх субвенцій, державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.

    7. Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

     8. Категорії осіб з особливими освітніми потребами визначаються актами Кабінету Міністрів України.

Стаття 20.  Інклюзивне навчання

     1. Заклади освіти за потреби утворюють інклюзивні та/або спеціальні групи і класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група або клас утворюється в обов’язковому порядку.

    2. Заклади освіти зі спеціальними та інклюзивними групами і класами створюють умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.

    3. Особи з порушеннями фізичного, психічного, інтелектуального розвитку і сенсорними порушеннями забезпечуються у закладах освіти допоміжними засобами для навчання.

    4. Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Психолого-педагогічні послуги – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку особи з особливими освітніми потребами, що передбачені індивідуальною програмою розвитку та надаються педагогічними працівниками закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.

Корекційно-розвиткові послуги (допомога) – це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.

     5. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування утворюють інклюзивно-ресурсні центри з метою забезпечення реалізації права на освіту та психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

Психолого-педагогічний супровід – це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.

      6. Будівлі, споруди і приміщення закладів освіти повинні відповідати вимогам доступності згідно з державними будівельними нормами і стандартами.

     7. Проектування, будівництво та реконструкція будівель, споруд, приміщень закладів освіти здійснюються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування.

        У закладі  в наяності  безперешкодний доступ до будівлі, але відсутній безперешкодний доступ до  приміщень закладу для дітей з вадами опорно-рухового апарату.

Кошторис, фінансовий звіт.

    Інформацію про фінансову діяльність закладу, постачальників, кошторис можна переглянути у рубриці "Фінансова звітність"